Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening of producten, maar het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@2bdaken.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Wij zullen uw klacht in eerste instantie zelf behandelen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
Onze gegevens:
2B Daken
Meander 9B
9231 DB Surhuisterveen
Telefoonnummer: (06) 20 14 44 92
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.
Wij zullen uw klacht binnen 3 dagen na ontvangst beantwoorden. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.