Klachtenprocedure

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening of producten. Wij vragen wij u vriendelijk om de klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, post en/of telefonisch. Wij zullen uw klacht behandelen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Onze gegevens:

De Beer Handel en Transport
Meander 9B
9231 DB  Surhuisterveen

Telefoonnummer: (06) 30 92 00 86

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.
Wij zullen uw klacht binnen 3 dagen na ontvangst beantwoorden. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@2bdaken.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

De waardering van www.2bdaken.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.7/10 gebaseerd op 52 reviews.