Wat gebeurt er na het plaatsen van je bestelling?
Nadat je bestelling bij ons is binnengekomen, nemen wij binnen 1 werkdag contact met je op.
Samen overleggen wij wat de beste manier is om je bestelling op de plek van bestemming af te leveren. Wil je de producten bij je thuis bezorgd hebben of juist op een andere locatie? In goed overleg is alles mogelijk.
Woon je bij ons in de buurt en wil je graag de bestelling zelf afhalen? Dat mag natuurlijk ook. Dan maken wij samen een afspraak over het afhaalmoment.
Wat zijn de verzendkosten?
De producten in ons assortiment vragen om een andere logistieke benadering dan bijvoorbeeld een webshop in schoenen. Zo verkopen wij producten voor het dak zoals dakleer, een barbecue van 31,9 kg maar ook een aanhangwagen van Tema.
Daarom worden de verzendkosten per bestelling berekend. Dit hangt dus af van de samenstelling van het aantal producten dat jij bestelt. Maar je mag ervan uitgaan dat wij er altijd een mooie prijs van maken tegen een scherp tarief.
Wil je van tevoren weten hoeveel de verzendkosten bedragen als je een bestelling zou plaatsen? Neem dan contact met ons op. Dan bekijken wij samen wat je wilt bestellen uit ons assortiment en hoe je bestelling is samengesteld. Op basis hiervan berekenen wij de verzendkosten.
Wat is de levertijd?
De levering van je bestelling wordt in goed overleg met elkaar besloten.
Want misschien wil jij de bezorging pas later in het seizoen geleverd hebben? Of misschien heb je haast en wil je de producten echt de volgende dag hebben?
Daarom zoeken wij samen naar de beste oplossing. Je hebt de garantie dat wij er met elkaar uitkomen.